کد مطلب : 27809 تاریخ مطلب : 1397/05/15

قوانين و مقررات سايت

کاربر گرامي
لطفا قوانين استفاده از وبسايت را بدقت مطالعه نماييد. شروع استفاده شما از اين وبسايت، به منزله موافقت شما با قوانين اعلام شده براي استفاده از آن ميباشد.
وبسايت اتحاديه صنف تهيه کنندگان و فروشندگان بلور،چيني، لوستر تهران، يک وبسايت تخصصي صنفي است که تحت قوانين جمهوري اسلامي ايران فعاليت ميکند.اين وب سايت يک سايت اطلاع رساني به زبان فارسي مي باشد و امکان سهولت پرداخت هاي حق عضويت بصورت آنلاين را براي کاربران و عضوهاي فعال اتحاديه خود فراهم نموده است.تنها هدف اين سايت حرکت در جهت اهداف اتحاديه است. اساس عملکرد ما اينست که اهداف جمعي حاصل آيد و هيچ تجاوزي به حقوق اشخاص صورت نگيرد.
اتحاديه در جهت اطلاع رساني قوي به اعضاي تحت پوشش خود کليه اطلاعيه ها و اخبارها را بصورت مداوم و بروز دراختيار اعضاي خود قرار مي دهد و نيز کاربران ميتوانند بصورت آنلاين شکايات صنفي خود را از طريق اين وب سايت ثبت نموده و اتحاديه موظف مي باشد در مدت معين شکايت وارده را بررسي و اقدام نمايند.
کاربران مي توانند هرگونه پيشنهاد و يا انتقادي را از طريق وب سايت مي توانند به رييس اتحاديه ابلاغ نمايند.
مسئوليت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و اين سايت صرفا رسالت اطلاع رساني خود را در اين رابطه انجام ميدهد.
بهره برداري و استفاده از اطلاعات اين سايت با ذکر منبع و براي مقاصد مطابق با قوانين اعلام شده، مجاز مي باشد و در صورت بروز هر گونه تخلف، پيگرد قانوني خواهد داشت
اين سايت ضمن احترام به حقوق کاربران گرامي، خودر ا مجاز مي داند تا در صورت لزوم، به گسترش و يا تعديل بندهاي اين قوانين و مقررات در هر زمان اقدام نمايد .